Pengikut

Aktiviti hari ini.....30 OKT 2011 - Bagan Lalang

Salam semua... Hujung minggu dan kerja malam.. so ada masa lagi dari terbit fajar 30 oktober 2011 hingga terbenamnya kembali fajar.. Sarapan pagi dengan tose n roti canai... masa tengah BFast Ms.Wife bagi cadangan nak ajak pergi Bagan Lalang.. n terus aku terus ok jer... aku memang suka jalan2 nie.. haha..

Sebelum berangkat singgah kedai aksesori kereta sebab speaker aku problm.. so lama juga melekat dekat situ dalam dua jam... pukul 2 baru selesai repair wiring problem. Terus menghala ke Bagan Lalang dengan harapan cuaca baik hendaknya...

Aina Humaira

Perkara antara  yang paling bahagia adalah melihat telatah anak membesar di hadapan mata... Kita mendidik dari tapak kaki sebesar dua jari... sampai semakin besar macam nie...
Bekas tapak kaki Aina Humaira
Adik membesar kakak pun mestilah membesar..... Satu lagi yang membesar
Perut abah... lalalalala.. 

Jangan tengok lama2 perut abah, kat blakang tu SEPANG
 GOLD COAST

Seronok!!!!!!!


Namun langit tidak selalu cerah...


KAKAK!!!! JOM BALIK.....


Ta ta..titi.. tutu... jumpa lagi...

Previous
Next Post »

7 Komen

Write Komen