Rabu, 15 Mei 2019

Bermalam di Wad 5B Hospital Serdang

Kalau baca post lepas cerita pasal Aina dan Alisha demam, mesti ada yang ingat dua-dua puteri saya dah sembuh. Tapi Allah tunjukkan.. DIA nak beri ganjaran yang besar untuk saya dalam bulan yang mulia supaya kami sabar menempuh dugaan dan ujian.

Kisah hari ini bermula bila Ammar Rizky mula demam malam tadi. Sahur pun biasa-biasa je. So, kesimpulannya bawa ammar aina dan alisha ke klinik. Kali ini tekad untuk bawa klinik kesihatan untuk ambil ujian darah.

Sampai Klinik Batu 14 dengan tabahnya ambil no dan tunggu no giliran NO 1203 nombor sekarang 1163. Masih mampu tersenyum. Sampai kuanter triage Stafnurse bertugas satukan tiga-tiga beradik supaya senang x berpecah 3. Kalau x .. abah kena potong 3.

Ammar ok xperlu ambil darah, alisha n aina kena ambik.. tunggu result darah n refer doktor. Setelah temubual doc minta sekali lagi ke makmal untuk ukian denggi n keutusannya positif denggi.. alisha n aina perlu rujuk ke hospital.

Dengan ambulans kena g hospital.. akhirnya lepas beberapa jam di Zon Kuning Hospital Serdang.. kami bertiga bermalam di sini wad 5B.

#ammarpanaslagi
#doakankami
#denggi

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...