Rabu, 5 Januari 2011

Aku Kepenatan.. | SHAHAZRIN.COM

Salam semua, kepenatan aku hari ini. Satu hari aku keluar dan tak sempat nak update blog kerana sibuk mengepung heroin aku berlari kesana sini.. Dari Seri Kembangan ke Plaza GM.

Tujuan asal untuk menemani isteri aku untuk mencari baju untuk perniagaan internet yang bakal dirasmikan sedikit masa lagi. Setelah berada di Plaza GM lebih kurang 2 jam kami pun beredar. Wooo.. pertama kali bawak kerata naik lif... huhuhu....

Selepas di Plaza GM aku keluar dari sana pada jam lebih kurang 5.30 pm.. trafik jem... aku terus menghala ke USJ dan singgah di MYDIN MALL beli barang rumah.sajer jer test lutut nak tekan clutch.. n sambar satu kamera digital yang tak seberapa untuk wife aku iaitu  OLYMPUS T-110.



Baru sampai rumah... terus update..dalam Jurnal Maya aku. Tentang perniagaan internet yang bakal dijalankan oleh wife aku, aku sekadar menghulurkan bantuan yang termampu untuk menjayakan perniagaan dia.. Harap-harap berjaya Insya Allah.

10 ulasan:

  1. bawak kereta naik lift?x faham lor

    BalasPadam
  2. hohoho Gm... best x best best... x best... hehehe

    BalasPadam
  3. hohoho Gm... best x best best... x best... hehehe

    BalasPadam
  4. @ Rozuan Ismail pergi GM kereta kene naik lif untuk parking dan turun lif untuk keluar.. ada lift untuk kereta la.

    BalasPadam
  5. sesiapa yang suke mengkritik blog orng.... Jom sama-sama join Anugerah Pengkritik Blog....

    http://aazzrruull.blogspot.com/2011/01/anugerah-pengkritik-blog.html

    BalasPadam
  6. Aku baru juga beli camera yang sama cam ko ni.. Tapi baru beberapa bulan pakai, anak aku sudah hempas.. Habis lens pecah.. Nak tukar lens baru kena RM 150.00.. Huh..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...