Ahad, 2 Januari 2011

MENCARI FOLLOWER | SHAHAZRIN.COM


Salam semua.. Apa khabar? jawab dulu... hehehe.. Macam mana nie followers saya sikit.. awak punya banyak...  Macam mana ini dan macam mana itu.. Cerita pasal follower..fuhh......

Nak tanya.. blogwalking? - dah..... apa lagi nak buat... Ermm... Kadang-kadang dah nak giveup dah berblog nie... kita dah follow beratus-ratus blogger tapi kita punya baru 70 follower.. Dimana silap dia??Ada orang anggap follower tak penting. Tapi kalau takda follower siapa nak baca blog kita?

Cuba ini.. Bila follow tinggalkan komen. kat mana? komen la kat entri dia yang mana kita suka baca. Takpun kalau blog tu ada chatbox tulis la dan bagitu anda dah follow... kenapa, tak boleh??? tuan punya blog tak marah punya. Tapi bila kita tulis komen dari entri dia ianya lebih berkesan. Kita bukan blogger yang glamour. Cuma Bogger biasa jer.. apa tu "picisan" ha macam tu la.

Tinggalkan komen ok.. tapi, biarlah yang membina dan jangan sesekali menjatuhkan, entri blogger tu.. mereka cuba dan sedang berusaha belajar untuk menghasillkan mutu penulisan yang baik. Budi bahasakan budaya kita.

9 ulasan:

  1. wassalam, sihat alhamdulilah, hehe, banyak ke? rasanya kita sama kurang je (: menjawab pada entri nie kan, azza rasa better kita berusaha dengan lebih, tanpa usaha bila kita akan berjaya, ye dak? jangan pernah putus asa, putus asa sekali, bukan bererti putus asa selamanya, jadi, keep it up blogging, azza akan terus sokong mereka blogger di luar sana agar terus berjaya (: insyallah

    BalasPadam
  2. kenapa mesti follow mengfollow ek..??
    apa yg penting kalo isi dalam blog menarik., orang confirm datang lagi walaupon tak follow.. ;)

    ENTRI TERKINI:
    PUTAR BELIT : GLADIATOR (2000)
    2011, DUNIA SAMBUT TAHUN BARU!

    BalasPadam
  3. salam....sya dh follow ini blog...nice :)

    BalasPadam
  4. setuju.. komen itu penting untuk org tahu kita membaca entri beliau.

    BalasPadam
  5. haaa..fiqah stuju..bg fiqah..apa yg penting adalah comment2 yg membina dr kwn2..lebih baik klo kita follow blog someone tu,kita tunjukkan yg kita betol2 'follow'..bukan sekadar menambah bilangan follower aje..huhu..wallahu'alam..sekadar perkongsian pandangan..(^_^)

    BalasPadam
  6. sy sgt setuju dengan entri incik shahazrin, keke
    gud tips...

    salam perkenalan....

    BalasPadam
  7. betul3.....
    sekadar menghargai orang datang ke tempat kita..macam tue jugak lau kita ke rumah orang.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...