Ahad, 18 Mac 2012

Bosan...

"Terlajak perahu boleh diundur... terlajak kata.." so pikir... pikir sebelum kita berkata-kata.. pikir sebelum kita terjemahkan apa yang kita cuba keluarkan dari otak dan hasilkan dalam bentuk kata-kata..  apa pun jangan kita fikir yang kita cukup sempurna dalam semua perkara, berhenti memandang rendah pada orang lain.

Kadang-kadang kita rasa ada orang anggap kita masih budak-budak... huh bosan bila dengar tong kosong berbunyi... bukan aku tak boleh terima apa yang orang cuba nasihatkan pada aku.. Tapi bila aku pikir-pikir macam apa yang diluahkan tu.. kosong...takda apa2... so aku akan tolak..reject...

2 ulasan:

  1. Nasihat tu boleh,tapi kene la pandang2 diri sendiri gak sikit, kan? :)

    BalasPadam
  2. aku kan shah.. tak berape gemar dan kurang hormat pada tong kosong ni... bunyik je lebih.. tapi, tak de bende..

    Hmm.. tumpang rase bosan...

    #####

    Jemput lah ke Blog saya yg biase-biase tu...

    http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/gila-kuasa.html

    jom singgah...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...