Pengikut

Coretan hati...


salam to all….

mula-mula nak ucapkan syukur pada Tuhan yang maha kuasa……. Alhamdulillah… aku bersyukur atas nikmat yang ALLAH berikan pada aku. biar pun hidup nie ada pasang dan surut, aku tempuhi dengan tabah bersama isteri tercinta. i love my wife.... kat bawah nie gambar aku ngan wife masa g jalan-jalan kat mines...





aku masih ingat antara kenangan yang tak dapat aku lupakan.  Tanggal 22/12/2009 jam 2100…lahir lah zuriat aku yang pertama…seorang sri kandi yang bernama AINUL MARDHIAH. Alhamdulillah sihat walafiat dia… selapas melihat kesengsaraan isteri melahirkan Ainul terasa peritnya ibu sendiri yang melahirkan kita. Sewaktu pertama kali aku menyentuh Ainul aku tengok dia menangis, mungkin kesejukan mungkin juga sudah menjadi suratan setiap anak yang baru lahir tidak terlepas daripada kutukan syaitan terkutuk…. Semasa ku laungkan Azan dan Iqamah pada Ainul dia seperti kenal dan diam seketika dan setelah selesai ia kembali menangis….kesian….. Sujud Syukur pada ILahi sebagai tanda terima kasih aku pada Nya.

kini 2010, aku masih menanti dengan sabar kelahiran anak kedua aku.. Hasil scan yang telah di jalan kan di klinik, doktor bagitahu mcm perempuan... alhamdulillah, aku sebenarnya tak kisah sangat pasal jantina anak aku tu. Cuma aku kesian melihat isteri aku, sekarang nie masa mengandung anak kedua selalu tak larat.. aku cuba meringan bebannya dengan memberi bantuan selagi termampu untuk melakukan tugas seharian, selain tu, aku selalu gak bawak wife dan anak aku kuar makan.. kesian nanti penat nak masak n kemas balik semuanya.. anak aku pulak dah setahun lima bulan... makin aktif... kalau mengemas barang memang pandai... bijak... kadang-kadang bila nak marah leh jadi tak marah bila dia senyum... hehehehe manisnya... kalau penat-penat balik keje, tengok anak n bila dia panggil "abah" hilang penat.. kat bawah nanti aku post gambar dia... 

    
  

  
aku bersyukur atas nikmat yang ALLAH berikan pada aku... thanks all.. kerana sudi baca entry aku nie..huhuhu


Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen