Pengikut

Sedih.. sedih... sedihnya..

Salam geng, sedih dan pilunya rasa dihati nie. Bila saya baca paper dan tengok berita tadi... dalam
metro ]

utusan ]


Kesian keluarga yang terlibat dengan kemalangan tu, kematian bukan melibatkan seorang.... baby dalam perut pun sama. Ucapan takziah saya ucapkan untuk mereka. ~ Al-Fatihah ~..
Minggu lepas masa cuti hari buruh pun ada jugak keluarga maut dalam xcden mcm nie kat karak [ bernama ], sama gak lebih dari seorang yang meninggal ( al-fatihah )..   sebab tu pepatah ada mengatakan malang x berbau. tak kira saper pun leh kene macam nie..

Kita nie sebagai pemandu kenelah berhati-hati semasa memandu. Sabar pun penting..  Kalau penat berehat.. betul cakap orang sesal dulu pendapatan....

Tapi kadang2 susah nak cakap gak, kalau kita x langgar orang , orang yang langgar kita. Bas yang ada kat luar sana, mana ada yang perlahan melainkan rosak... Kalau kat lebuhraya tu.. bus sama laju jerk... bahayakan???

Tapi ajal maut ditangan tuhan, Kita hanya mampu merancang tuhan yang tentukan segala..  
" DARI ALLAH KITA DATANG KEPADA ALLAH KITA PULANG ". sayangilah nyawa kita dan keluarga.. wassalam /////----


p/s : baca doa naik kenderaan... dan kalau perlu doa2 tambahan lain contoh : 



untuk maklumat tentang doa nie klik disini 




Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen