Selasa, 23 November 2010

Buat Duit Dengan Blog

salam semua...
semalam selepas mengahrungi malam yang panjang melawti dan follow 100 blog. Hari ini aku cuma nak tengok kesan yang aku dapat. Sebenarnya lebih 100 blog aku lawati, tapi ada blog yang tada tempat nak follow.. ada blog yang lama nak loading, so aku blah jer la. tak sempat nak follow... yang 100 semalam akan aku lawati lagi bila free nanti.

sekarang aku tengah layan buku nie.... Aku beli kat popular dengan harga RM14.50 after diskaun RM 13. 05.
Tajuk dia 

"Rahsia menjana wang cara mudah, Buat Duit Dengan Blog"


Melalui buku ini, pembaca akan didedahkan dengan:
  • Perkara asas dalam blog
  • Blog Lawan Laman Web
  • Teknik menghasilkan blog
  • Strategi Buat duit melalui blog
Kalau nak tahu...kene la beli eik...

7 ulasan:

  1. follow 100 blog?
    mantap la

    cam menarik buku tuh
    tq for the info

    BalasPadam
  2. alah share la.. malas nak baca buku panjang sgt.. share la tip2 yg penting. kekekekee

    BalasPadam
  3. salam ^^,
    isinye menarik tak?
    mudah faham?
    i like to have 1!


    visit my blog n be my follower:
    http://akubersamacahya.blgspot.com

    BalasPadam
  4. ok2..mudah untuk difahami.....
    suria, publisher dah sound x leh publish suka2...

    BalasPadam
  5. tak nak share sikit ke tips yg ade dlm buku tuh .. hihi

    BalasPadam
  6. tahniah.. berjaya jugak 100 blog tu ye... ni nak pi MPH cari buku tu...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...