Ahad, 20 Februari 2011

Mereka Yang Direview - Meh tengok | SHAHAZRIN.COM

Google

Salam semua.. senarai yang direview telah selesai dijalankan. Blogger yang hantar penyertaan telah selamat direview..hahah.. kesimpulan yang dapat aku buat ialah..kebanyakan bloger semuanya dah bijak memilih templates dan susun atur blog yang menarik. Mungkin ada beberapa blogger yang tidak mahu blognya kelihat menarik dan lebih selesa berada dalam keadaan simple.

 Namun, kita harus bijak untuk memilih widget yang hanya diperlukan untuk blog. widget yang " cantik " hanya akan memberatkan blog kita untuk loading.. Mungkin ada antara mereka terlepas dengan review yang aku buat..aku akan senaraikan semula. Ada blogger yang sertai review dan aku dapati tiada entri untuk join terpaksalah aku tak review..Maaf yer..


Siapa Mahu Blog Meraka Diulas | SHAHAZRIN.COM

Projek Review 1 | SHAHAZRIN.COM

Projek Review 2 Blog Abby Jay | SHAHAZRIN.COM

Projek Review 3 Blog SHAIZHAR | SHAHAZRIN.COM

Projek Review 4 Blog SYUHADA | SHAHAZRIN.COM

Projek Review 5 Blog Mr.J | SHAHAZRIN.COM

This entry was posted in

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...