Sabtu, 12 Februari 2011

Pencarian Berakhir....

Salam semua, selamat malam. pencarian rumah sewa aku hari ini berakhir dengan pencarian yang dinantikan. susah betu nak cari rumah sewa. Di lembah klang nie , kalau nak cari rumah yang selesa pasti harganya sangat tinggi. Kalau yang murah pulak muat2 keluarga aku sendiri jer... bila ada keluarga datang. keadaan dah tak selesa.


Hurmm.. pencarian aku bedasarkan kemampuan. Nak bayar mahal-mahal tak mampu la. Ini pun bersusah payah aku mencari deposit rumah..semuanya 2 + 1 campur lagi dengan deposit api air.. tapi aku jumpa kawasan yang lebih strartegik untuk aku ke tempat kerja. keluasan takda luas boleh la... Floor plan dia lebih kurang macam nie.


Alhamdulillah.. syukur, aku terima seadanya.. Tapi apa yang aku lalui dalam kehidupan ini aku terima. Aku tak boleh ikut cara orang lain. Mereka mungkin berkemampuan aku tidak.. apa pun aku syukur.....

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...