Ahad, 5 Februari 2012

Orang Holiday,Aku Kat Hospital


Salam semua, selamat bercuti. Walau dimana ada pergi, berhati-hati serta waspada, malang tidak berbau... aku duduk rumah jer, jimat kos memandangkan gaji lambat lagi dan gaji ulan lepas awal.. hehehe.

Sebenarnya aku baru balik dari hospital, wife aku tak tidur sampai 4 pagi, katanya sakit perut da ccirit birit. Kesian aku tengok dia.. so aku buat keputusan, jom g hospital... masa anak tidur aku tinggalkan dengan adik aku ipar aku. Sampai hospital terus pergi dewan bersalin Hospital Serdang.. Sebab selepas 27 minggu usia kandungan kita tak perlu pergi kat wad kecemasan untuk menerima rawatan.

Doktor beritahu, kuman dah tak boleh lawan dalam perut wife sebab tu sakit n perut mengeras.. Dooktor masukkan air dan antibiotik... aku sempat juga lelap dalam kereta.... selepas subuh aku minum kat kafe dan beli makanan untuk wife sekali... doktor suruh makan memandangan perut mungkin kosng sebab cirit birit..

Alhamdulillah selepas terima rawatan,aku nampak wife dah segar sikit, now dia tengah baring sebelah anak-anak... mengantuk penat n sakit.. lepas nie nak makan, kena jaga2 sikit eik...
This entry was posted in

4 ulasan:

  1. semoga ur wife cepat smbuh..take gud care of her.. :)

    BalasPadam
  2. Salam maulidur rasul..
    Semoga wife cepat sembuh dan sihat kembali k.. :)

    BalasPadam
  3. baru buka laptop..2hari tak buka blog..agaknya isteri dah sihat..moga dia takde apa2..kalau awl2 tau mgkn saya boleh mlwt..kebetulan hari ahad tu saya pergi myagro hypermart..lalu di hospital serdang tu..apa2 pun moga Allah melindungi isteri dan kandungannya-amin

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...