Pengikut

Peraduan Teka Gambar - 2 | SHAHAZRIN.COM

update ...  


<<<<>>>

Selepas  Peraduan Teka Gambar [ HADIAH RM30 ] | SHAHAZRIN.COM ini peraduan yang kedua.

Tapi kena patuhi syarat-syarat yang simple jer ok. Pemenang akan dikira kepada jawapan dan penyertaan paling awal. Hadiah dia wang tunai RM20 @ Topup bernilai RM20. 
Tarikh tamat bila aku umumkan pemenang.. kata kunci " NEGARA"


Nie Gambar dia

Syarat-syaratnya : 


1. Mesti Follow blog aku.Kalau menang nanti aku cek dulu. Kalau x follow jangan salahkan aku yer.

2. Buat satu entri Tajuk " Peraduan Teka Gambar" dengan header diatas

3. Bagi tahu aku "jawapan" gambar tu gambar apa dan gambarkan.. jawapan mestilah tepat dengan nama@ IDENTITI gambar sebenar.  

4. Jawapan linkan ke entri ini..dan tak payah tag saper2...

Senang.... siapa cepat dia dapat. Pemenang akan diumum esok.


Previous
Next Post »

34 Komen

Write Komen