Ahad, 18 September 2011

Blogger Nak tayang kereta...

Salam semua... ada blogger tu macam la bagus sangat. Blog mengarut tu takdalah kemana. Kerjanya menumpang populoriti blogger hebat jer.. sekejap ada entri, kejap takda entri... entri yang diterbitkan pun takda la bagus pun, biasa jer.. setakat cerita pasal benda yang mengarut dan langsung tak paham bila membacanya..

Nie pulak dengar cerita nak tayang kereta buruk dengan tampal sticker kat kereta. Kalau kereta BMW tu takpa la...  Nie kereta Wira 1.5 1996 jer... tak caya cuba tengok nie



hahaha... temgok.. 

kan aku dah kata... blogger tu tampal " www.shahazrin.com". dengar cerita dia buat sticker tu kat Plaza alam sentral Shah Alam... Kat brother yang buat sticker tingkat 4 rasanya... murah jer...
Kalau terserempak dengan kereta nie bagitau yerk... salam..
rasa-rasa

5 ulasan:

  1. Peh. Terbaik kot blogger tu. Siap promote blog kat kete. Ni yang buat aku rasa nak ikut jejak langkah ni. Haha. Nais...

    BalasPadam
  2. betullah fadzmie... poyo betul blogger tu.. siapalah dia agaknya, kan? plaza alam sentral? mcm kena pergi jugak jer tingkat 4 tu... rasanya kalau tampal kat kereta persona lagi cunnnn... hahaha!

    BalasPadam
  3. sy dah lama buat macam ni :) tapi sticker tu buat sendiri je...jimat gitu...hihi

    BalasPadam
  4. nak buat sticker gaklah!tamal depan umah.hi3

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...