Pengikut

Blogger Nak tayang kereta...

Salam semua... ada blogger tu macam la bagus sangat. Blog mengarut tu takdalah kemana. Kerjanya menumpang populoriti blogger hebat jer.. sekejap ada entri, kejap takda entri... entri yang diterbitkan pun takda la bagus pun, biasa jer.. setakat cerita pasal benda yang mengarut dan langsung tak paham bila membacanya..

Nie pulak dengar cerita nak tayang kereta buruk dengan tampal sticker kat kereta. Kalau kereta BMW tu takpa la...  Nie kereta Wira 1.5 1996 jer... tak caya cuba tengok nie



hahaha... temgok.. 

kan aku dah kata... blogger tu tampal " www.shahazrin.com". dengar cerita dia buat sticker tu kat Plaza alam sentral Shah Alam... Kat brother yang buat sticker tingkat 4 rasanya... murah jer...
Kalau terserempak dengan kereta nie bagitau yerk... salam..
Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen