Pengikut

2011 dan 2012 untuk aku...

Salam semua, Alhamdulillah syukur pada tuhan atas nikmat yang diberikan pada tahun 2011 nie, aku berjaya menjalankan tugas yang di Amanahkan dengan baik.. Tahun 2011, aku bekerja tanpa cuti sakit... Alhamdulilah dan syukur atas kesihatan yang baik yang Allah berikan kepada aku. Insya Allah tahun hadapan aku kan bekerja lebih baik dari tahun ini. Aku menulis entri ini sebagai peringatan dan motivasi pada diri aku.

Insya Allah tahun hadapan, anak aku akan bertambah lagi.. Harap semuanya akan selamat. Terima kasih untuk isteri abang yang tersayang kerana menyanggi abang sepenuh hati sayang dan memahami bidang tugas yang abang lakukan.. Terima kasih juga untuk anak-anak yang comel dan baby yang bakil lahir tahun hadapan... Terima kasih sayang.. Love u..


 

erm.. tengok scan nie... ada kepala.. tangan.. n kaki... celah kangkang tu ada apa.. hehehe.. Insya Allah lelaki.. Tapi sebenarnya aku tak kisah pun lelaki atau perempuan, yang penting baby yang bakal di lahirkan sihat walafiat... Anak aku Ainul dan Aina pun tak sabar nak tunggu baby yang bakal lahir... Doakan semuanya selamat ok.....

Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen