Pengikut

Niat Hatiku..


Salam semua,  hepi blogging.. malam nie aku nak luahkan sedikit perasaan yang terpendam dihati. haha... bukan jiwang-jiwang punya story tau.  ok lah.. straight to the point.. aku ada terbaca dalam akhbar baru nie pasal satu iklan dan juga peluang untuk aku melanjutkan pelajaran.

Lepasan STPM yang resultnya tak berapa berjaya macam aku nie memang mengimpikan untuk mendapat peluang untuk melanjutkan pelajaran. Setelah memiliki kerja tetap dalam kerajaan sekarang ini, minat dan rindu aku untuk melanjutkan pelajaran tetap membara. Namun belum lagi diberikan kesempatan dalam enam tahun perkhidmatan ini. Kini walaupun belum selesa dengan kehidupan yang sememangnya tidak akan pernah selesa aku menanam cita-cita untuk melanjutkan pelajaran. Tapi aku masih belum diberi bayangan untuk memilih mana-mana Program yang ditawarkan.. jadi kalaulah kalian boleh membantu aku untuk memilih, amat berbesarlah hati aku..

Walaupun ianya hanya DIPLOMA... ianya akan memberi kesan pada tangga gaji aku sekiranya aku telah berjaya memilki segulung DIPLOMA. Aku pula akan dipaksa berkorban masa dan tenaga terutama untuk keluarga dan PINJAMAN peribadi mungkin... untuk membiayai yuran pengajian....



kalau korang la yang mana satu menjadi pilihan????







Degree?? nanti dululah..takut terkejut pulak terus lompat ke Degree.. satu-satu.. Insyaallah itu kalau aku betul2 dah bersedia dari segala segi terutama kewangan... aku akan mula jun ini.... Insyaallah
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen