Selasa, 12 Jun 2012

SUHAKAM terima email aku


Salam semua, satu lagi email yang aku terima dari Surahanjaya Hak Asasi Manusia SUHAKAM, aku telah hantar beberapa aduan tentang keganasan yang berlaku semasa perhimpunan haram baru-baru ini, aku nak SUHAKAM meneliti secara terperinci akan keganasan yang berlaku semasa perhimpunan di adakan dan beri maklum balas... setakat ini aku dah terima email yang menyatakan aduan aku telah diterima...

Tuan,

ADUAN KEPADA SUHAKAM

Dengan hormatnya saya diarah merujuk kepada perkara di atas.

Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (SUHAKAM) ingin mengesahkan penerimaan aduan yang tersebut di atas.  Perkara yang dibangkitkan akan diambil perhatian yang sewajarnya.


Sekian, terima kasih.


HAK ASASI UNTUK SEMUA




t.t
(SIMON A/L KARUNAGARAM)
Ketua Penolong Setiausaha
Kumpulan Aduan, Inkuiri Dan Pemantauan
Suruhanjaya Hak Asasi Manusia




1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...