Rabu, 15 Disember 2010

AKU DAN MLM

hIASAN IHSAN GOOGLE

Salam semua, selamat petang..

Untuk pengetahuan semua aku nie akan buat marathon blog mulai hari ini sehingga 0800hrs esok pagi.

Erm.. MLM Multi Level Marketing, aku ngan MLM nie rasa dah macam macam dah yang join. daripada yang trend-tren sampai yang paling HIgh-high.... semua dah join. Tapi semuanya kecundang. Takda rezeki agaknya.

Kesungguhan tu dah ada tapi mungkin belum cukup, nasihat aku pada yang nak join  MLM, pastikan anda ada semangat jitu yang tinggi. Pastikan kedudukan kewangan anda OK kalau nak sertai MLM yang banyak gunakan  Modal.. Jangan terburu-buru menyertai sesuatu MLM.

MLM nie ada kebaikan dan ada keburukan, dengan join MLM keyakinan  diri kita makin bertambah, motivasi dan jati diri pun semakin baik dengan menghadiri kursus yang ditawarkan, TAPI....

Jangan sampai kita lupa tanggungjawab kita pada Agama dan keluarga.. Insya Allah...
Pada mereka yang join MLM selamat berjuang saya ucapakan...


" AZAM, CITA-CITA, IMPIAN  TAKKAN BERJAYA TANPA USAHA "
This entry was posted in

1 ulasan:

  1. bro, aku nak ko tgk yang ni..

    http://www.e-netkomuniti.com/?id=azmanroslan

    daftar percuma je, kalau kata kena bayar pun hanya RM 65, rm10 utk web replika, rm55 utk upgrade ahli..

    aku nak ko tgk bagus ke tak benda ni..tak paksa utk daftar..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...