Pengikut

Ketentuan Ilahi Untuk KFCM..

tinggal kenangan .. carian google.com


Salam semua, selamat berbuka dan selamat berpuasa. dah kenyang berbuka? Wah.. macam-macam menu ada.. Alhamdulilah syukur pada tuhan atas nikmat yang diberi kepada kita kan.Apa cerita Skuad Harimau Malaya?? dengar cerita buat latihan malam sekarang nie eik.

Cerita pasal Skuad Bola sepak kebangsaan nie teringat Penjaga gol kita Khairul Fahmi dengan kisah tunangnya.. ops bekas tunangnya. Bukan apa, entri aku yang terbaik dan dapat sambutan ramai sehingga hari ini berkaitan "x" gurl Khairul Fahmi nie lah.. cerita dia macam ni Saya Benci Awek Khairul Fahmi | SHAHAZRIN .COM 

Apa pun yang berlaku adalah suratantan takdir inilah "JODOH" semuanya di tangan Tuhan, Ketentuan Ilahi.. Rezeki, Ajal, Maut semua di tangan Tuhan... Tambah-tambah rezeki nie... kadang-kadang bila dah nak suap n masuk dalam mulut pun boleh jatuh.. Apapun kita yang merangcang  tuhan tentukan segalanya. Wassalam..
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen