Rabu, 28 Mac 2012

BILA ANONYMOUS BAGI KOMEN KEJI


Salam semua, kepada sesiapa yang malu nak perkenalkan diri dia aku anggap dia segan nak tonjo;kan diri. tapi kalau ada sikap negetif yang sebegini aku harap perkara ini tidak akan berulang lagi. Sebab memang banyak mereka yang "anon" ini meninggalkan komen di blog aku. Sebelum nie aku mark sebagai spam atau delete terus jer.. tapi kali nie aku nak bersuara.....

Melihat dari apa yang di komen oleh mesti anon ini aku anggap dia memang x suka POLIS, mungkin ada sebab dia buat begini. Tapi bila ku pikir balik dia kaitankan "anjing" dan "kerajaan" , jadi aku faham..ianya berkaitan POLITIK..... 

Untuk pengetahuan semua dan " ANON"  walau siapa pun yang memerintah kerajaan di Malaysia ini.. POLIS tetap POLIS... x kena buang kerja... dan x menjejaskan apa-apa.. jawatan yang lain aku tak tahu la... mungkin terjamin.. mungkin tidak...  "ANON" ini x bijak la... cakap ikut suka dan tak pikir panjang... komen " anon" nie keji..  

7 ulasan:

  1. Assalam...
    Anon tu dah tentunya tak berani nak kenalkan diri..

    BalasPadam
  2. hish..apa lah manusia bertopeng cik anon nih..

    BalasPadam
  3. hahha...kasian awak dapat comment dari anon..blog sya lagi banyak comment anon...lagi teruk dari apa yang anon comment kat blog awak....jom p blog ohsenyum, luahan anon yang lagi keji..

    sya dah follow sini

    BalasPadam
  4. Baling batu kemudian sembunyi tangan.

    Memang sungguh keji~

    BalasPadam
  5. salam..biasalah..mnusia nie..hati mcm2..xleh nk duga..sbr je la..selgi kita buat kerja dgn amanah..insyaAllah..xkira siapa mjikan kita..yg pnting ikhlas krna Allah..Allah lebih mgetahui..

    BalasPadam
  6. Tak baik cakap orang anjing...
    Aku dah biasa dapat komen Cik Anon ni..tapi buat bodoh ajer walau hati panas..hehehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...