Khamis, 8 Mac 2012

WAD 5E KATIL 6

Salam, wife aku kena tahan wad lagi... masa makan malam semalam wife aku bagitahu sakit n aku terus bawa g Hospital Serdang.

Kandungan wife baru berusia 33 minggu kalau ikut kiraan perubatan. Tapi usia kandungan sebenar hanya YANG MAHA MENCIPTA sahaja yang tahu.. Ok. Untuk kedua kalinya wife aku ditahan atas faktor kandungan kuman dalam darah dan ianya perlu pemerhatian lanjut. Aku berdoa semoga wife dan kandunan selamat dan sihat hendaknya..

Tapi nak dijadikan cerita, disebabkan letupan dan kebakaran yang berlaku pada pencawang elektrik di Bangi baru2 ini, bekalan elektrikdi hospitaljuga terjejas... wad yang sepatutnya sejuk dengan penghawa dingin jadi panas..pesakit di nasihatkan untuk bawa kipas angin sendiri. Lor.. macam2 hal la.. apapun semoga wife aku selamat....
This entry was posted in

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...