Ahad, 29 Januari 2012

Nak Kaya Cepat???

Salam semua, ada tak antara kawan-kawan yang taknak kaya... mungkin dalam 10, 7 orang akan berkata ye..saya mahu kaya... dan kaya..kaya... hahaha.. ( sumbat )

Tapi bukan nak cerita pasal tips cepat kaya, kalau nak kaya biar kita kaya ilmu dan amal.. Cuma aku nak ambil kesempatan ini untuk memohon kepada anda semua tentang iklan atau tawaran untuk jadikan anda Orang Kaya baru dalam sekelip mata.. kekayaan takkan datang dalam sekelip mata.. Yer.. ' bulat takkan datang bergolek dan pipih takkan datang melayang "

Percayalah, janji manis dan kekayaan sekelip mata yang membolehkan anda mendapat keuntungan berlipat kali ganda adalah omongan kosong... apa yang pasti dalam kehidupan ialah DUIT...

D - DOA
U - USAHA
I - IKHTIAR
T - TAWAKKAL


5 ulasan:

  1. betul tu! cikgu saya pernah bagitahu pasal DUIT tu. XD

    do vote for me, can you? :)

    http://kisahtaksempurnadariku.blogspot.com/2012/01/world-bloggers-and-social-media-awards.html

    BalasPadam
  2. oh saya tahu ttg cerita tu :)sudah follow blog anda jemput ziarah follow dan komen di entry santai saya kali ini

    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2012/01/alhamdulillah-dengan-sekali-lafaz-aku.html

    BalasPadam
  3. seharusnya kenan seimbang la.. kaya banyak duit..dengan kaya dengan akhlak yang baik..

    BalasPadam
  4. A'ah, betul tuh.never give up on Allah!

    BalasPadam
  5. Sekarang semua orang nak cepat kaya sampai terlupa halal haram cara yang diguna.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...