Khamis, 2 Disember 2010

KEMALANGAN BAS LAGI NIE>>>

REMUK...keadaan bas  yang remuk selepas melanggar bahagian belakang bas ekspres lain di  kilometer 420.8 di Lebuhraya Utara Selatan berhampiran susur Bukit Tagar,  petang semalam.
REMUK...keadaan bas yang remuk selepas melanggar bahagian belakang bas ekspres lain di kilometer 420.8 di Lebuhraya Utara Selatan berhampiran susur Bukit Tagar, petang semalam.

ROSAK...bahagian belakang bas ekspres selepas dilanggar bas ekspres lain.
ROSAK...bahagian belakang bas ekspres selepas dilanggar bas ekspres lain.

Lapan tercampak

HULU SELANGOR: Seorang pemandu bas ekspres dan sembilan penumpangnya cedera parah selepas kenderaan dinaiki merempuh belakang sebuah bas ekspres lain yang turut terbabit dalam kemalangan di Kilometer 420.8 Lebuhraya Utara Selatan arah Kuala Lumpur berhampiran susur Bukit Tagar, di sini, semalam.
Jurucakap polis berkata, kejadian membabitkan dua bas ekspres dan sebuah lori kira-kira jam 6.15 petang semalam berlaku selepas bas ekspres yang membawa sembilan penumpang dari Setiawan, Perak, cuba mengelak melanggar lori di hadapannya yang secara tiba-tiba memasuki laluannya.

LAGI BERITA DI METRO

MARAK...bas yang terbakar di tempat kejadian, semalam.
MARAK...bas yang terbakar di tempat kejadian, semalam.

KUALA LUMPUR: Sebuah bas RapidKL yang membawa kakitangan awam hangus berhampiran susur keluar Desa Petaling, Lebuhraya Kuala Lumpur-Seremban, lewat petang semalam.

DAN SATU LAGI KEMALANGAN





UTUSAN



1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...