Pengikut

Yang Tak Pasti...Apa tu??

Salam semua, malam nie marathon update blog... haha.. yer la tu..
baru dapat msg dari kawan tanya pasal bisnes yang ada dalam FB, yang off line dapat 100 tu, hurm.. aku pun tak tahu sangat pasal bisnes tu..

Pada aku, buat apa kita ceburi bidang perniagaan yang tak pasti, susah la.. cari perniagaan yang pasti dan tidak meragukan.. Lagi satu,mungkin bagi sesetengah orang seratus tu sikit.. ayat biasa yang kita dengar.. ala tutup mata jerlah letak jerlah 100 tu.. huhu... banyak tu.. susu anak pempers buku, duit minyak... macam-macam ada... ada tengok iklan Johan ngan Ucop Wilca tak... kalau belum nanti tengok kat tv3, kalau dah..itu Nasihat yang paling baik untuk kita guna pakai...
RUJUK SSM
Surahanjaya Syarikat Malaysia.
Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen