Selasa, 19 Oktober 2010

Ulang tahun perkahwinan ke- 2

Nak share cikit boleh...

Video nie aku buat masa Ulang tahun perkahwinan aku yang ke-2.. x da la cantik pun video nie biasa jer. video yang budak sekolah rendah boleh buat dengan windows movie maker...

Aku buat video nie khas untuk isteri tersayang, yang sangat aku sayang. Simple jer video nie..
Aku share bukan per, cuma nak para suami sayang dan hargai isteri dengan sebaik mungkin. Untuk aku juga Insyallah





untuk yang nak memilih calon isteri cuba dengar lagu Bisikan Nurani dari Inteam.. memang best...



3 ulasan:

  1. romantik bro.... best2... bleh jd contoh...

    BalasPadam
  2. so sweet..
    semoga berkekalan hingga akhir hayat

    beby tuh comel sgt!

    xD

    BalasPadam
  3. okey juga tu video tu.walaupun guna videomaker.yng penting hatikan....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...