Jumaat, 8 November 2013

Pakcik Hebat....

Nazar Berjalan kaki dari Stadiuam Darul Makmur Ke Stadium Shah Alam apabila pahang menang Piala Malaysia, ada yang kritik, kutuk, cerca  dan sebagainya, Aku sangan menentang kepada mereka yang mengutuk pakcik nie..

Pada aku, semangat yang ditunjukkan oleh pakcik nie yang perlu kita contohi, disebalik turun naiknya prestasi pasukan Pahang sebelum ini, masih ada penyokong yang betul-betul dinamkan penyokong tegar. Beliau sanggup bernazar dan menunaikan nazar beliau, semoga pakcik selamat sampai, Insya Allah saya akan tunggu kalau saya ada kelapangan...


Photo: # Terima kasih kepada yg memberi sumbangan terutama staff PASDEC, Pejabat Tanah dan Galian serta lain lain individu yg turut serta mberi sumbangan. Kawan pun sempat beri sedikit sumbangan harap Pakcik Abd Majid dapatlah membeli sedikit makanan dan minuman.

Photo: # Selamat Pagi semua...agak nya pakcik ni dah sambung semula perjalanannyer ke SSA...

Sumber dr Page I ♥ PAHANG.

Saya jumpa dgn pakcik ni dekat KM210.2 KTN - KL... Jumpa sekejap bagi support kat pakcik ni... Malam ni pakcik ni rehat di RnR Gambang... Esok pagi sambung jalan kaki... Mudah2han pakcik ni selamat smpai ke SSA... HOGOH PAHANG HOGOH! - Sumber dari Mohd Zaidi Ramli 


Photo: ABD Majid Abd Hamid, 57, berjalan di Lebuhraya Pantai Timur  hari ini untuk ke Stadium Shah Alam dari Kuantan sebagai menunaikan nazarnya setelah Pahang berjaya menjuarai Piala Malaysia. FOTO Halim Mat Ali
Berita penuh: http://ow.ly/qxzon

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...