Pengikut

Bila Nombor Tak Kena..Adoi!!!!


Salam semua, hey.. bukan no tu la, yang tu haram... hehehe.
jangan sesekali melibatkan diri ok..

nie nak cerita pasal no cabutan bertuah.. bila ada kenduri kahwin mesti ada  cabutan bertuahkan.. walaupun x semua buat. Apapun aku nak cerita pengalaman aku dalam cabutan bertuah nie. Walaupun tiap kali ada function kat opis aku nie aku adalah orang yang jarang bertuah untuk ambil hadiah di pentas hahaha.. tak tau naper.. 


apapun aku tak kisah kalau tak dapat, tapi tunggu la jugak sebab kat tangan dah ada nombor... yang boringnya bila ada no yang di panggil xda tuannya.. so lambat... buang masa..padahal marah sebab tak kena hehehe . Mesyuarat PIBG kat sekolah pun dah ada cabutan bertuah sekarang nie.. tu semua bertujuan supaya tak ramai yang angkat kaki awal..heheh..

note: Hamper dan hadiah juga boleh dianggapsebagai rasuah jika ianya diberi untuk kepentingan tertentu..


Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen