Pengikut

Ini Serius.. Tutup Mata Jer ker??

gadis melayu boleh

Ini seirus, maafkan aku sekiranya entri ini membuatkan korang x puas hati, kalau rasa ia sangat teruk dan tak suka just klik 'x' ... Aku akan luahkan apa yang terbuku dihati... aku lihat fenomena sebegini adalah sesuatu yang serius,  apa yang seriusnya???

1. Gadis Ini, macam seronok jer di perlakukan macam tu .... yang lelaki tu suka jer ambil kesempatan

2. Website macam nie... Dimana pemantauan, Tutup mata jer ker?? badan yang berkenaan tak buat kerja ke ??? ( aku x nak sebut ) sibuk dengan isu tapis Filem... Laman sesawang dari dalam negara tak tertapis pun .. buktinya sila google melayu ... dan klik images  dan anda akan lihat wajah MELAYU... ( safesearch : off )

Banyak lagi nak cakap, tapi tak dapat diterjemahkan dengan bahasa halus... nanti terlampau kasar pulak.. Dulu-dulu mak ayah boleh pantau dan tahu apa yang anak mereka buat,  sekarang boleh tau ker?? masuk bilik, duduk diam, tenggelam  bersama kecangihan dunia tanpa sempadan yang ada sekarang ..  

Aku bukan segaja nak cari isu, tapi ini serius... orang zaman sekarang akan TAK KAN PELIK bila ramai orang di Pusat Membeli Belah dengan belah sana sini... tetapi AKAN PELIK bila ramai orang kumpul kat surau... " Eh... ramainya orang kat surau tu...... "
erm.....





Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen