Pengikut

Sejuk Mata Memandang

Carian Google

Salam semua, rileks malam malam nie dengan family bestkan. Cuma cuti kali nie tak sempat nak balik kampung sebab keleder cuti umum tidak terlibat dalam penugasan aku.. Cuti umum ker cuti dunia ker.. aku tettap akan bertugas demi negara huhu..

Gambar mata??? bukan apa, cuma sejuk mata memandang dengan beberapa program TV sehari dua nie.. Pengisian sempena Maulud Nabi macam nie harus dikekalkan.. Drama TV macam cerita AL-IKHLAS di TV3 semalam sangat memberi makna.. Cuma Terpulang pada mereka yang mentafsir pengajaran cerita macam tu. Mana lah tahu, ada antara kawan2 kita yang kat luar sana yang dah lama sesat boleh dapat jalan lurus.... Insya Allah...

Apapun, semoga apa yang baik ini dapat dieruskan dan kurangkan cerita2 mengarut yang tak membawa apa2 maksud yang baik untuk penonton.. Sekian..


Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen