Selasa, 7 Februari 2012

CINTA YM AKU


Salam semua, lama dah tak on YM, lama betul tak on kan..? sejak FB dah mengambil tempat dan ada chat, ym dah tak perlu kot. Walau bagaimana pun, YM memberi kenangan yang sangat manis dalam hidup aku.

Hari ini aku nak cerita kat semua, mungkin ada saudara mara baru tahu lepas nie cerita sebenar.. hahaha.. Dulu, sebelum ada FB n macam-macam laman sosial yang ada sekarang, aku selalu join  chat group dalam YM nie. Sebab aku nie tak suka bepoye-poye kat luar, aku habiskan masa aku di CC jer.. dulu mana ada Broadband.. Ok, bila dah join mula la mengayat cari awek... hehehe..

Satu yang pasti tentang aku, aku tak pernah palsukan apa2 identiti. Aku cuma nak berkawan... Dalam duk sibuk chat2 tu lekat la sorang awek.... Alhamdulillah aku kenal awek tu dengan kisah FIRST TIME jumpa, bila aku update lain kali...

Sampai sekarang aku kenal rapat dengan awek nie, sampai kami bertunang, nikah dan nak masuk  3 orang anak, dan insya Allah aku akan penukan kereta Exora dengan anak nanti hehehe...

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik, walaupun kita dengar banyak keburukan, tapi ada baiknya... tapi, kena berlandaskan jalan yang betul...


6 ulasan:

  1. wah..tahniah sbb smpai ke jnjg pelamin..

    sampai skrg x ske on9 ym sbb ad ksh sedey :(

    BalasPadam
  2. haha! mesti best kan klu nanti kita recall balik kisah cinta.. how it's started and so on.haha.. i used to use YM too, for chit chatting with my senior.. and he is my bf now. haha.. wish u all the best, live happily ever after sis ^^

    BalasPadam
  3. wah.. bestnya.. a'a dulu mmg selalu on ym nk crk kenalan..tp skrang jarang dh...

    BalasPadam
  4. sekrang dah jarang dah on ym.. paswword pun dah lupe..hehe

    BalasPadam
  5. amin...moga jodoh terus berpanjang hingga ke akhirat...
    ish....kemana lak ym ku dah menghilang...(^_^)

    BalasPadam
  6. skrg dah jrg on9 ym...hukhuk... =.=

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...