Sabtu, 22 Mac 2014

Facebook BradoKapak : Facebook Dramaraja



KLik sini untuk Fanpage



Klik SINI untuk FB personal


bagi mereka yang mengikuti blog dan terori brado kapak @ dramaraja ada ps dari brado kapak :

- PENGUMUMAN ! -

Kepada semua pembaca blog dan facebook saya, dengan ini saya memberitahu bahawa setiap update terbaru mengenai MH370 HANYA AKAN DITULIS di wall facebook peribadi saya, bukan di fan page ini.

Untuk itu, anda semua bolehlah ke wall fb peribadi saya, fb.com/bradokapak untuk mendapat ulasan terkini mengenai MH370 daripada perspektif peribadi saya. Kesemua link berita yang ada di fan page ini bukan daripada perspektif saya kecuali yang ada pada fb peribadi dan blog baru saya.

Anda juga boleh mengikuti perkembangan panjang lebar mengenai MH370 ini di blog baru saya, iaitu dramaraja.blogspot.com. Untuk URL dan link, sila rujuk ruangan komen.

Sekian pengumumam daripada saya,
Terima kasih.

-bradokapak-
Pengkaji Ilmu Akhir Zaman.
Freelance Internet Marketer.

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...