Pengikut

Kenangan Motor Panther


Salam semua, malam ini aku nak kongsi salah satu kenangan lalu yang sagat best.. Nampak tak gambar  motor suzuki Panther 150 yang kat atas tu, tu lah gambar hiasan yang aku dapat dari pakcik google. Siapa ak kenal boleh google lagi.  Sayangnya motor yang aku beli telah hilang.. so kenangan ini sangat bermakna buat aku.

Masa beli motor nie aku bujang lagi.. so kesana kemari dengan motor ni la.. Suatu yang sangat aku x lupakan bila bawa motor ni balik ke kg aku di Pahang ialah lagu " ku jejak...jalan yang berliku lalalalalal....." berangan.... best..memang best... tak percaya?????? cuba la kalau saper ada motor yer... yang xda dan x pandai.... dengar jer la yerk...
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen