Pengikut

Pelajar USM Bebas Untuk Periksa

hiasan cari kat google

Salam semua, ini berita yang baru aku terima, Pelajar tahun empat kejurusan kejuruteraan dibebaskan oleh pihak polis untuk menduduki peperiksaan. Pelajar yang berusia 24 tahun itu dikatakan membuat kenyataan untuk meletupkan helikopter yang akan di naiki Perdana Menteri pada lawatan Perdana Menterike USM minggu hadapan.

Kan tak pasal-pasal kena tahan lokap, walaupun apa yang ada dalam hati kita tentang pendapat peribadi tentang seorang pemimpin politik simpan jer dalam hati.. nak lagi melibatkan nyawa dan bunuh.. dah kena 506 kk Ugutan Jenayah... kesian betul... nakmarah sangat buat blog.. luahkan perasaan tu.. Bukannya takda orang kat luar sana nak letupkan Anwar atau Lim atau Singh.. diaorang diam jer..... haha..
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen