Pengikut

Hari Pertama Dating Dah Pegang Tangan


Salam semua, sempat hari ini keluar jalan-jalan kat taman depan PICC Putrajaya tadi.. Sambil mencari stamina dan senam-senam sikit sambil mata menjeling beberapa pasangan yang sedang bermanja-manja.

Hehehe... aku terfikir gak, bukan takat pegang tangan jer.. gesel-gesel macam badan ada kurap... gatal kot..
CINTA.. apa itu CINTA, macam-macam maksud dia kalau aku tanya orang.. Cinta yang paling abadi cinta pada hamba pada TUHANNYA...

Kalau dah hari pertama dating dah berani pegang tangan, hari kedua tangan naik kat pinggang hari seterusnya.... boleh pikir tak??? Kalau Boyfriend nak pegang tangan Jual mahal la sikit. Bukan boleh dijual beli dik oiii..x da jual kat pasar malam... Percayalah.. ibu bapa kita tak nak sesuatu yang buruk berlaku pada kita..

So aku harap, korang semua boleh pikir panjang yerk... terutama untuk adik-adik yang perempuan... 
Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen