Pengikut

Pedulikan Apa Orang Kata Tentang Blog Kita..

Cari kat google

Salam semua, terus nak cakap pasal berblog. Kita iaitu anda dan saya ada blog, blog kita kita punya suka x gitu?? haha. tak pa berblog jer ikut suka hati kita.. janji kita puas.. aku? belum puas... walau macam mana pun kita berblog jangan peduli komen dan kritikan yang akan menjatuhkan semangat kita untuk berblog.. 

Tetapi semuanya ada batasan, janganlah sampai kita jadi budak yang nak leupkan Heli PM... huh... Apa pun matlamat teruskan berblog.. jangan patah semangat... kalau perlu letakkan satu pencapaian dalam berblog .. buat.... Sekali lagi ingatan untuk semua... JANGAN PEDULIKAN APA ORANG KATA TENTANGBLOG KITA walaupun kita copy paste berita terkini.. bukan semua orang baca berita on9 pun.. yang penting kredit untuk penulis atau syarikat akhbar tu ok..  selamat berblog
Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen