Pengikut

Merungut ... Korang suka???

 
Salam semua dan selamat pagi, entri ringan-ringan pagi nie, lepas entri Rumah Wardina Saffiyah di masuki pencuri gambar apa  yang kat atas tu yer? gambar carian google untuk  aku bagitahu yang aku nak kurangan tabiat merungut .. heheh tu lah tabiat buruk yang aku ada, merungut merungut dan merungut... kerja lebih merungut.. penat merungut... hurmm.. nak kurangkan merungut.. nak lagi bila dapat kerja lebih.. 

Walaupun kerja macam aku nie xda OT.. Insha Allah, mungkin rezeki akan lebih berkat kalau aku berhenti merungut... yang penting ikhlas.... buang sifat Mazmumah dan terapkan sifat Mahmudah dalm diri.

Tetapi kalau tak puas hati dan rasa perlu untuk di merungutkan untuk kebaikan itu akan aku laksanakan..


Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen