Pengikut

Seluar akak pakai getah apa eik???


Salam semua, bertemu lagi.. nie cerita ak pagi tadi masahantar wife aku checkup kat Klinik kesihatan Seri Kembangan. HuH.. terbaca signboard nie... dah berkali-kali datang baru hari nie perasan.. patut la ramai yang tak ikut arahan nie... Tapi aku rasa semua orang tahu tatacara pemakaian apabila berurusan dengan pejabat Kerajaan walaupun klinik... 

Klinik Ibu Mengandung dan kanak2 mestilah dipenuhi oleh golongan yang berkenaan.. Tapi hari nie nak cerita pasal pemakaian... yang bangsa lain macam [cha ya nun alif] tu tak boleh nak cakap la... yang Malayu nie pakai seluar ketat menampakkan bentuk tubuh... tulang kering yang kering dan lemak yang berlemak...
Aku pun dapat dosa kering.... Seluar yang bergetah... huh dah macam berpakat pulak diaorang nie...
ini bukan budaya kita kan??? contoh

 
Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen