Pengikut

2nd Day Wife Kat Hospital


Salam semua, hari kedua wife dihospital, pwincess aku setakat ini dapat dikawal, yang tak boleh kawal semalam jer. Hari ini alhamdulillah.. anak-anak macam faham jer dan tak banyak meragam, cuma bila sesekali sebut umi, kena la terangkan biar pwincess ini faham.. Akak sesekali cuba tenangkan adik dengan memujuk " umi sakit pewut, adik agan nangis eik ".. 
Malam tadi pun adik n akaktak menangis pun ....Jap lagi nak bawak pwincess g lawat umi kat hospital.. Tapi terpikir jugak balik dari hospital nanti macam mana la nak pujuk... ermmm..

Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen