Pengikut

Jagung Manis tapi masam


Salam semua, malam raya cina lepas ada bawak anak-anak keluar nak tengok, kot2 ada orang main bunga api. Rancangan awal nak bawak jalan-jalan the mines, disebakan dah lewat Mines pun nak tutup, aku bawak jalan-jalan  Uptown di hadapan The Mines..

Aku tengok ramai peniaga melayu yang buka kedai kat sana. Bagus sangat la bagi peluang untuk meniaga kat orang tempatan terutamanya orang Melayu. Bila bab makan aku beli Sweet corn cup untuk anak-anak.. tapi sayang... rasa macam jagung semalam yang masam... adus... aku bebel jugak sorang-sorang...
Kalau nak berniaga pun biarlah ikhlas...

Kalau sakit perut orang nanti lagi susah. huhuhu, jangung manis dan jadi jagung masam.. terus nenbazir dan kena buang..
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen