Ahad, 27 Februari 2011

Aku Bloger Biasa | SHAHAZRIN.COM

Assalamualaikum semua, sedikit informasi buat anda semua.. aku bukan blogger otai la.. aku bloger biasa.. apa yang selalu korang sebut.. blogger picisan.. Aku bloger biasa dan terlalu mentah dalam dunia blog nie. Kadang -kadang aku pun tak tahu apa yang aku buat. Banyak entri-entri mengarut yang aku terjemahkan dalam bahasa yang hanya aku fahami.

Bahasa yang aku lontarkan pun bukan menggunakan sintaksis dan morfologi bahasa macam dalam kamus tatabahasa. Review yang aku buat dalam beberapa hari ini bertujuan untuk aku tambah kenalan disamping aku memperkenalkan kepada kawan-kawan blogger yang lain. Trafik aku tetap sama tak banyak yang berubah..

jangan pulak ada yang cakap warna hijau tu pelik.. sebab sebelum ni ada yang kata hijau tu mcm dibuat2. klaka tul.
Aku menggunakan sepenuhnya medium untuk ping blog dalam Fb dan beberapa website yang boleh aku ping entri aku. Walaupun ping banyak-banyak blog aku tetap gini jer.. Mungkin pembaca tak tertarik sangat dengan blog shahazrin.com. Takpa... aku tak kisah pun, janji kepuasan itu datang bila aku buat macam nie. aku sekadar ingin membantu.

Apapun aku sangat mengalu-alukan kedatangan blogger-blogger baru dalam dunia blog. Selamat berblog.. Jangan risaukan sangat pasal followers tu. Insya Allah mesti ada yang akan follow..Buat jer blog.. ping entri kat mana tempat yang sesuai.. ok.. selamat berblog


5 ulasan:

  1. thanks mengalu-alukan kedatangan newbie mcm sye dan yg lain2. mohon beri tunjuk ajar. tq. ;)

    http://hajarhasan.blogspot.com/2011/02/saya-mahu-di-review.html

    BalasPadam
  2. Assalam bro Shahazrin...yerlaaa, traffic kita hampir serupa...even dh ping byk tempat...mayb kena fokus dekat bloglist...hari tuu terbace bro Ben ckp ade 4000 belog lain yg pacak Ben Ashaari di bloglist...kite nie pulak?hurm2 brape?tak sampai pun 5% berbanding Bro Ben...hurm2 kn kuatkan usaha...

    BalasPadam
  3. xpa Bro, kita naik sama2 slow2. Blog Bdk Botak pon xda la popular sgt...

    BalasPadam
  4. terima kasih atas galakan untuk org baru..

    Entry terbaru padlie: Hantu vs padlie

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...