Khamis, 17 Februari 2011

Contohi Wanita Ini | SHAHAZRIN.COM

 Salam semua, selamat petang... Kalau adik-adik  dan wanita diluar sana boleh berfikir.. Inilah antara contoh wanita yang berjaya dalam kerjayanya. Setiap daripada kita mempunyai bidang tugas yang berbeda, tapi kesungguhan dalam melakukan tugas seharian walau apapaun penugasan kita perlu dititik beratkan. Kita mesti nakkan sesuatu yang terbaik dalam kehidupan kita. Rezeki masing-masing tapi tak salahkan kita berusaha. 

Kalau kita pelajar.. itu adalah tugas dan tanggungjawab kita pada diri kita pada ibu bapa dan keluarga. Tapi..adakah kita benar-benar menunaikan amanah dan tanggungjawab itu... Ha!!! fikir la yer.. 


Norhuda Brig Jen wanita pertama Tentera Darat

Oleh Wan Faizal Ismayatim
wfaizal@bharian.com.my
2011/02/17

ZULKIFELI dan Noraini (kanan) memakaikan pangkat Brigedier Jeneral kepada Norhuda pada majlis pemakaian pangkat pegawai-pegawai kanan Tentera Darat di Kementerian Pertahanan di ibu negara, semalam.

Pengiktirafan ATM untuk pegawai dari kalangan Tugas Am

KUALA LUMPUR: Ketua Cawangan ASEAN, Pusat Integrasi Perisikan (IIC) Direktorat Strategik Bahagian Staf Perisikan Pertahanan (BSPP) Tentera Darat, Kolonel Norhuda Ahmad, mencatat sejarah apabila menjadi pegawai kanan wanita pertama dari senarai Tugas Am dalam perkhidmatan itu yang dinaikkan pangkat sebagai Brigadier Jeneral.

Berita Penuh : BHarian 

NOTE : Semalam ada nampak budak sekolah keluar dari sekolah dengan rambut warna merah dan mcm putih2 sikit.. Boleh ker mcm tu??? 
This entry was posted in

1 ulasan:

  1. sekarang ni wanita bley buat kerja cam laki dah..cuma perlu jaga adab2 dan tidak melampaui batas je..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...