Jumaat, 4 Februari 2011

Terima Kasih Semua | SHAHAZRIN.COM


Salam semua, entri nie aku buat untuk ucapan terima kasih pada semua yang support blog aku yang tak seberapa nie. Terima kasih sangat-sangat kepada beberapa blogger yang selalu bagi nasihat dan pandangan pada blog aku nie. Sokongan kalain amatlah dihargai.
Aku tak menjanjikan sesutau yang hebat disini, blogger picisan macam aku nie sekadar memenuhi ruang berblog anda semua. Blog aku pun bukan ada pencapaian pun sekadar nombor ranking dan pageview gitu bukanlah sesuatu yang patut dibanggakan..

Kepada followers yang sangat dihargai saya mohon maaf sekiranya saya belum lagi follow blog anda semua. Bukan apa, macam tak pasti jer dah follow belum.. nak cek kat gambar followers tu, ada blogger yang tak tunjukkan nama blog kat profile picture tu. Cuba cek balik.

Sekali  lagi terima kasih dan aku sangat hargai pengunjung dan followers blog aku nie. Aku tak harapkan apa-apapun pencapaian untuk blog nie sekadar suka-suka dan aku akan berblog bila aku rasa nak berblog. 

Apapun, berblog ni boleh buatkan apa yang tercetus dalam fikiran aku diluahkan dalam bentuk tulisan di sini yang di gelar Blog @ Jurnal Maya aku..Wassalam..

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...