Pengikut

Ben Ashaari - Heliza - Aku - Followers | SHAHAZRIN.COM

image
ihsan : Ben

Salam semua, Terlebih dahulu nak ucapkan tahniah pada Mr Ben Ashaari. Follower dia dah 10K.. masa aku mula berblog aku rasa blog ben masa tu dalam 2k ++ mcm tu. dari semakan semula Entri blog Ben aku mula aktif dalam bulan Ogos mcm tu.. 

  • April 2010 Ben dapat  1111 Followers mcm kat sini
  • 2222 tak dapat dikesan, 
  • 3333 dalam bulan Oktober kat sini ( aku yang first komen haha ), 
  • 4444 bulan November 2010 mcm kat sini , 
  • 5555 Disember 2010 mcm kat sini ( aku yang bagi tahu, sebab aku dah ada no tepon ben dan UJANG yang dapat 5555 )
  • 6666, 7777, 8888 dan 9999 korang cari la yerk..


Apa yang sangat hebat tentang Ben nie dia tetap merendah diri dan tak mengaku yang dia tu glamour.. Bila dia cakap "tak" mesti korang tak setujukan.. hehehe..

Pasal Heliza pulak tak da per.. saje jer nak buat gempak.. Ben kan sekarang sibuk dengan Helizakan... hehehe.

Apapun Tahniah Ben, dulu aku teringat satu komen " LALAT" yang komen entri Ben pasal Follower.. " ala..orang lain ada followers puluh ribu dia takkisah pun " saper ntah nama blogger yang ramai follower tu.. shah apa ntah.. bukan aku la...aku baru 700 +++ nak jd mcm Ben lagi la..... Tahniah Ben...
Previous
Next Post »

7 Komen

Write Komen