Isnin, 21 Februari 2011

Projek Review 25 Blog CikSembang | SHAHAZRIN.COM <---- must read!!!

Salam semua..mari kita lihat blog yang ke 25 aku review... ada lagi 5 blog untu di review... saper lagi yang  sudi nie???

My Photo

Memperkenalkan

CikSembang

Gender: Female
Industry: Government
Location: Seremban : Negeri Sembilan


Tentang Cik Sembang

email add saya dzaidzul@gmail.com bercita-cita tinggi menjadi Jutawan Internet.. nak work at home make money at home suka sangat bersembang .. tapi perkara yang ada ilmu.. tak suka mengumpat.. pantang ditipu.. sebagai ibu, selalu jadi mama yang baik tapi kengkadang ganas tak tentu pasal.. Bekerja sebagai Pegawai Teknologi Maklumat MPS married to Hanafi Hussain 3 sons Muhammad Ikram, Muhammad Farhan and Muhammad Aqil A girl Aisyah Husna

Blog Cik Sembang

Apa yang nak aku ceritakan pada sahabat blogger semua tentang blogger ini. Inilah blogger yang patut kita segani. Entri terawal pada tahun 2000. Segan pulak nak review.. apapun atas permintaan tuan punya blog aku review secara simple jer yer..

Aku saje taknak tunjukan header kat korang sebab aku nak korang pergi terngok sendiri blog nie.. meh terjah disini


















CIK SEMBANG DOT COM • Keluarga, Kisah Masyarakat, Tips dan Petua, Travel
This entry was posted in

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...