Sabtu, 5 Februari 2011

Trafik Ke Ibu Negara Akan Sesak | SHAHAZRIN.COM


Salam semua, ini jangkaan aku yang pasti akan berlaku esok Insya Allah.. Kesesakan menghala masuk ke Ibu Kota dari Selatan Utara Timur juga Barat dan semuanya tertumpu kearah Ibu Negara Kuala Lumpur.

Keselamatan anda dijalanraya perlu dititik beratkan. Operasi yang dijalankan oleh pihak berkuasa sepanjang musim perayaan ini masih diteruskan. Jangan sampai kene saman pulak, nanti kene bayar lagi.

Apapun rancanglah perjalanan anda, sabar semasa memandu. Kalau mengantuk berhenti rehat yer.. Ubat bagi mengantuk hanyalah rehat dan tidur.. Pasti bagi yang nak memandu, janganlah makan nasi lemak sebelum memandu. Dua bungkus pulak tu. nanti di pertengahan jalan pasti anda akan merasa berat mata macam kene gam..hehehe..

Lain, periksa air, minyak hitam dan tayar kereta anda. make sure ada angin yang cukup nanti masalah pulak di pertengahan jalan. Malang tak berbau.. tapi kita boleh elakkan...Anda mampu mengubahnya..

1 ulasan:

  1. haha. kompem punyalah, arinie dah start sesak kot, org semua nak balik arinie sebab esok akan mula balik kerumah masing2.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...