Pengikut

Bila Kawan Pejabat Tanya Pasal Blog

Salam semua selamat petang, Bila kawan pejabat tanya..

kawan : "Ko ada blogkan?"  - ada.

aku : "Ko cerita per dalam blog?"-apa yang ada kat kiri kanan depan belakang aku semua aku tulis,

kawan :sambil memandang kiri kanan...."Ko cerita pasal kitaorang ker? " - entah.... (senyum) "iskh x boleh jadi nie, nanti aku tengok"

kawan : dalam hati aku (trafik??)heheh - tengok r....

tu la blog, kita tulis apa yang ada kat sekekliling kita. kalau nak cerita pasal kawan-kawan boleh... tapi tak payah la bagi nama penuh ngan bin sekali.. tu dah kes lain namanya.. kene saman tak tahu..hahaha kupas cerita yang boleh jadi pengajaran ikhtibar atau ingatan pada orang lain yang baca. Beringat-ingat dan berpesan-pesan tu kan perkara yang baik, betul x ??

Google.com
Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen