Pengikut

Cuti Sakit

Salam 1blog untuk semua pembaca pagi nie. Bagi memanfaatkan situasi semasa untuk membuat entri, aku nak ceritakan pasal adalah kisah beberapa kawan-kawan yang hobi dia cuti sakit. 

Pada hakikatnya kita tak boleh nak marah bila orang cuti sakit sebab dia betul-betul sakit. tapi kalau dalam seminggu dua kali MC erm... susah nak cakapkan.. 

Kalau nak cakap lebih-lebih nanti kecil hati. Cakap kita nie penyibuk. tapi MC  tu kadang-kadang boleh menyebabkan orang lain susah. kene ganti tugas dan buat perkara yang diluar bidang tugas kita. 

Mula-mula ikhlas nak tolong, tapi kalau kerja kita pun terjejas dan tertunggak, mula lah syaitan menghasut untuk menyuntikkan perasaan hasad dengki dan tak puas hati... sabor2....

Apapun kalau kita tengok orang lain, ada yang tak pernah MC walaupun dah kerja 10 tahun?? kita mcamm mana eik??
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen