Pengikut

TOP 5 POST 2010 | SHAHAZRIN.COM

Salam semua, 2010 bakal berlabuh tiba. 2011 yang mendatang akan memberi 1001 macam perkara baut kita semua. Azam?? hurmm. mungkin ramai yang memasang azam baru kan? yang lama macam mana.. teraksana tak? bagi saya, apa yang nyata, umur kian bertambah... usia dunia makin bertambah... semuanya makin kehadapan... kalau usia diri semakin meningkat, kadang-kadang terpikir jugak apalah yang aku dah buat sepanjang 27 tahun kebelakng nie... erm..banyak... yang baik.. yang buruk... Tahun 2011 jika diberi kesempatan ingin menjadi lebih baik untuk membuat kebaikan kepada semua, Insya Allah...

Ok meh kita tengok top post 2010 SHAHAZRIN.COM...

Kbsm Shahazrin

1. Gambar Kemalangan Genting Sempah
- peristiwa 10.10.10 ini sungguh menyentuh hati. Sedih sangatkan.... Alfatihah untuk yang tekorban

2. PERHATIAN... KAMI BLOGGER BARU!!!
- sesi perkenalan yang membuahkan hasil, cetusan idea Ben Ashaari.

3. SAMAN TRAFIK
- Saman ekor aka speed trap menjadikan post nie populor.. aku buat entri bertujuan nak bagi tips macam mana nak bayar saman dan terangkan jenis saman.ada lagi cerita pasal saman di blog nie...

4. Segmen | "Kamilah Blogger 2011"
- segmen bloglist yang agak populor..tujuan aku nak bagi mudah blogwalking..Penyertaan masih dibuka..

5.Gambar Mayat Penjaga Kunci Gunung Merapi
- Beberapa tragedi yang melanda negara jiran iaitu Indonesia betul-betul memberi kesan yang besar pada dunia. korban yang besar juga sungguh meyedihkan... tapi gambar penjaga gunung merapi ini sangat berbeza. Besar kekuasaan Allah..

Nie jer yang top.. sebenarnya tak top pun.... biasa jerk...
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen