Pengikut

Tips Tarik Trafik | SHAHAZRIN.COM



Ok aku tunjukkan trafik dia macam mana, tengok gambar bawah  




tengok yang jam 1800 tu trafik dia 50 pageviews.. tengok lagi


nie lagi yang sebelum aku copy gambar atas.. nak tahu rahsia dia????

Blog Aku Klon Blog Ben?? | SHAHAZRIN.COM



tajuk dia, sesekali cuba kaitankan nama blogger yang top untuk tarik trafik. tapi jangan la macam nampak sangat menipu , nanti jadi cerita gembala kambing dengan serigala.. kali pertama orang percaya kali kedua orang percaya.. dah banyak kali, orang percaya tak????
haaa, itu la dia rahsianya tips nie aku ambil dari ben jugak, kredit to www.benashaari.com
Selain kita bermain tajuk dengan isu semasa, cuba kita pelbagaikan tajuk tu biar nampak menarik...
ok... Selamat mencuba


Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen