Pengikut

Lekas Dah Sempurna



Lebuhraya Kajang Seremban.


Kalau aku balik kampung memang balik ikut nie.. Mudah cepat dan menjimatkan masa. 
Bagi sesiapa yang nak menghala ke Seremban Mantin Nilai Senawang Paroi dan kawasan yang sewaktu dengannya memang mudah dah lekas .
Tak caya tengok maps kat bawah nie.


nak tengok maps lebih jelas kat sini


Kalau nak tengok kadar tol boleh rujuk kat sini

antara kadar tolnya ialah :-


Exit Toll Plaza: Setul ( nak g seremban)


Entrance Toll PlazaToll Fare (RM) According to Class
Class 1Class 2Class 3Class 4Class 5
1. Kajang Selatan4.907.409.902.501.90
2. Semenyih4.506.709.002.201.70
3. Pajam2.503.805.101.301.00
4. Mantin1.502.203.000.700.60


tapi sekarang ni, Plaza tol Ampangan dah kene bayar, dulu free jer.. tadi petang masa aku lalu kene bayar RM 1.90
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen