Pengikut

Pagi nie macam mana?

hari nie keje shift pagi, so pagi-pagi mesti kene keluar rumah n tak boleh lewat.. bila dah bersiap, tiba-tiba... perut nak buat opoiment dengan tandas la pulak adus.. mcm mana nie, nanti lewat.. argh...... kene masuk jugak kamar kecil (tandas) nie.... 
lepas lepaskan hajat....
keluar rumah dah sangkut jem... adus....lewat lanie... sabo2.... akhirnya... Alhamdulillah berkat kesabaran sampai pun right on time...
dalam perjalanan, ada gak terfikir... bila lah aku nak pakai kete canggih dan terkinimacam diaorang semua eik???
tapi, pikir-pikir balik buat apa la aku nak tambah hutang, kereta antik yang aku pakai nie dah habis bayar, tak payah pening-pening nak berhutangkan?? senang... besederhana n tak payah cari masalah dengan berhutang kan.... Syukur.....
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen